Фэйсбүүк компаний зүгээс хийсэн судалгаагаар инстаграм аппликейшн нь өсвөр насны охидод “хортой” нөлөө үзүүлдэг болохыг хэд хэдэн судалгаагаар тогтоосон талаарх нийтлэл The Wall Street Journal сэтгүүлд нийтлэгджээ. Тус сэтгүүлд Фэйсбүүк компаний өнгөрсөн гурван жилийн хугацаанд хийсэн судалгаанаас иш татан залуу хэрэглэгчдэд ямар нөлөө үзүүлж байгааг тогтоожээ. Энэхүү судалгааг фейсбүүкийн шилдэг менежерүүд хянан шалгасан байна. Судалгааны үр дүнд инстаграмын өсвөр насны охидод үзүүлэх нөлөө хамгийн муу үзүүлэлттэй гарсан байна.
Тодруулбал, инстаграмын нөлөөллөөр гурван охин тутмын нэг нь гадаад төрх байдалдаа санаа зовдог аж. Энэхүү аппликейшн нь зөвхөн хамгийн шилдэг зураг, агшинг нийтлэх соёлыг түгээгээд байгаа юм. Энэ нь гадаад дүр төрхийн хувьд заавал “төгс төгөлдөр байх ёстой мэтээр сэтгэл зүйн дарамтанд оруулдаг аж. “Судалгаанд хамрагдасдын 32 хувь нь инстаграм ашигласнаас болж өөрийгөө голох мэдрэмж авдаг гэжээ. Гэхдээ энэ зөвхөн охидод хамаагүй. АНУ-ын хөвгүүдийн дунд хийсэн судалгаагаар тэдний 14 хувь нь мөн тийм төрдөг гэж мэдээлсэн байна.
Мөн хамгийн аюултай нь өсвөр үеийнхний дунд хийсэн судалгаагаар Британийн хэрэглэгчдийн 13 хувь, Америкийн хэрэглэгчдийн зургаан хувь нь инстаграмтай холбоотойгоор амиа хорлох бодол тээж байсан гэж мэдээлжээ. Инстаграмын олон нийтийн бодлогын хэлтсийн дарга Карина Ньютон хийсэн мэдэгдэлдээ “Хэдийгээр инстаграм нь сөрөг нөлөөлөл үзүүлж байгаа ч мөн эерэг зүйлс их бий. Инстаграм нийгмийн хүрээллийг тэлж, найз нөхөд, гэр бүлийнхэтэйгээ харилцах, нийгэмд дуу хоолойгоо хүргэхэд чухал ач холбогдолтой юм. Бид цаашид энэ тал дээр анхааран ажиллах болно” гэдгийг мэдэгдсэн байна.
Фейсбүүк компанийн зүгээс 13-аас доош насны хүүхдэд зориулсан инстаграмыг бүтээхээр ажиллаж байгаа юм байна. Инстаграм хэрэглэгчдийн дийлэнх нь залуус бөгөөд 40 гаруй хувь нь 22 болон түүнээс доош насныхан байна гэдгийг тус судалгаанд мөн дурьджээ.
Эх сурвалж: cnbc